MEDiTATiON Odense – Fyn – MEDiTATiON Online

få en GRATiS smagsprøve på en MiNDFULNESS MEDiTATiON her  
meditation odense - meditation fyn - meditation online - meditation Skype - gratis meditation - lær at meditere fyn - lær at meditere odense - lær at meditere online

MiNDFULNESS

MEDiTATiON

Odense – Fyn

og via Skype

 

 

Mindfulness Meditation Odense

 

DAGLiG MiNDFULNESS MEDiTATiON ODENSE gør os bedre til at lytte til kroppens signaler – f.eks. signaler om stress, angst, vrede, depression og nedtrykthed etc. Mindfulness Meditation er et værktøj til at forebygge og behandle bl.a. disse tilstande, og Mindfulness Meditation giver indre ro.

få en GRATiS smagsprøve på en MiNDFULNESS MEDiTATiON her
BEiNGFUL SHOP meditationer, mindfulness, yoga, healing ONLiNE

 

HVAD ER MiNDFULNESS MEDiTATiON?

Mindfulness Meditation Odense er et værktøj, på ligefod med alle andre værktøjer, når du er på arbejde eller der hjemme.
Mindfulness Meditation Odense er et redskab til at forebygge og behandle forskellige lidelser, som stress, smerter, angst, depression, misbrug og spiseforstyrrelser m.m.
Mindfulness Meditation Odense er et redskab til at finde indre ro og komme i balance mellem aktivitet og hvile.
Bevidst eller ubevidst bruger vi det meste af vores liv i tanker. Mindfulness Meditation er en alternativ proces,
hvor vi sætter os ud over tanker og refleksioner. Tanker opstår automatisk i sindet og det er ikke forkert, men naturligt. Men vi kan forholde os uhensigtsmæssigt til tankerne, hvis vi forveksler dem med virkelighed og identificerer os med dem.
I den meditative tilstand træner du dig i at sætte dig ved siden af tankerne og betragte dem bølge gennem dit sind og også betragte, når du “rider med på bølgen” – det vil sige smelter sammen med tankerne – for bagefter igen at vende tilbage til at betragte tankerne.

Mindfulness Meditation Odense giver en hvile, som er endnu dybere, end når du sover. Og det er for alle, og kan læres af alle.

 

MiNDFULNESS MEDiTATiON DÆMPER STRESS PÅ 5 DAGE
Undersøgelser viser at mindfulness meditation kan øge vores opmærksomhed og dæmpe stressrelaterede symptomer allerede indenfor 5 dage.

 

MEDiTATiON FORANDRER VORES HJERNER
Kilde: http://www.videnskab.dk ‘Meditation forandrer vores hjerner’.

MEDiTATiON CHANGED MY LiFE
Meditation kan forandre dit liv – positivt:
http://liveanddare.com/how-meditation-changed-my-life/?utm_content=buffer6c277&utm_medium=social&utm_source=linkedin.com&utm_campaign=buffer

Meditation kan ses i hjernen: http://www.srab.dk/alternativ+behandling/
meditation/meditation+kan+ses+i+hjernen

 

DU KAN VED HJÆLP AF MiNDFULNESS MEDiTATiON ODENSE BLiVE BEDRE TiL AT LYTTE TiL DiN KROP OG iAGTTAGE DiNE TANKER – Du kan via Mindfulness Meditation Odense lære redskaber til at finde indre ro, mere nærvær og at forebygge og reducere stress, sygdom og tilstande som angst, depression smerter og spiseforstyrrelser gennem et 8 SESSiONERS MiNDFULNESS TRÆNiNGS PROGRAM over 8 uger.

Forløbet vil give dig træning og værktøjer til at tage lederskab i dit eget liv, så det kan komme til at handle om det som giver mening for dig – i modsætning til at du måske er styrret af ydre omstændigheder, tanker eller følelsesmæssig og fysisk lidelse.

 

 

8-sessioners Mindfulness Trænings Program,

som bl.a. lærer dig at praktisere Mindfulness Meditation Odense,

kan foregå som:

 

iNDiViDUELT MiNDFULNESS FORLØB

 

MiNDFULNESS HOLD – GRUPPEFORLØB

 

MiNDFULNESS FOR PAR

 

MiNDFULNESS FOR ViRKSOMHEDER

 

 

Du kan også vælge at købe enkelt meditationer, som kan hjælpe dig med at øge din livskvalitet hver dag:

Du har både mulighed for at bestille færdig meditationer og at at få designet en eller flere helt personlige meditationer – til lige præcis dine behov og ønsker – for at få støtte til dit liv og din nuværende situation – skriv en mail til mig med dit ønske om, hvad din meditation skal give dig – eller hvilket problem du har brug for en guide til at håndtere til cb@corre-inspirre.dk
få en GRATiS smagsprøve på en MiNDFULNESS MEDiTATiON her
BEiNGFUL SHOP meditationer, mindfulness, yoga, healing ONLiNE

 

BODYSCAN

(ca. 15. min.) 100 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BODYSCAN

(ca. 21. min.) 150 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BODYSCAN

(ca. 30. min.) 197 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

SPiSEMEDiTATiON

(ca. 7 min.) 67 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BODY & BREATH MEDiTATiON

(ca. 10 min.) 67 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BODY, BREATH & SOUND MEDiTATiON

(ca. 15 min.) 100 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

MiNDFULNESS GUiDE TiL iNDSiGT i – HVAD ET PROBLEM FOR DiG BESTÅR AF

(ca. 8 min.) 87 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

ÅNDEDRÆT, KROP & PROBLEMLØSNiNG

(ca. 20 min.) 150 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

KÆRLiGHEDS MEDiTATiON & HEALiNG

(ca. 40 min.) 367 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

TAG VARE PÅ DiG SELV – SELFCOMPASSiON & iNDRE BARN – GUiDET MEDiTATiON

(ca. 30 min.) 250 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BLiD CHOK TRAUME HEALiNG MEDiTATiON

(ca. 28 min.) 250 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

BOOST DiT SELVVÆRD MEDiTATiON

(ca. 30 min.) 250 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

YOGA – BEiNGFUL – LiGGENDE

MiNDFULNESS ØVELSE (ca. 20. min.) 150 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

YOGA – BEiNGFUL – LiGGENDE m. ÅNDEDRÆTS GUiDE

MiNDFULNESS ØVELSE (ca. 30. min.) 197 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

YOGA – BEiNGFUL – STÅENDE STRÆK – TRÆNER VÆREN i NUET

MiNDFULNESS ØVELSE (ca. 20. min.) 150 kr. via MobilePay til 41630284*

SE HVAD ANDRE SiGER

 

*Invester i de meditationer der taler til dig, via MobilePay til 41630284, og skriv samtidig en mail til mig på cb@corre-inspirre.dk, hvor du fortæller mig hvilke meditationer du ønsker dig (titlerne på meditationerne) og hvilket beløb du netop har overført, så sender jeg meditationerne til dig, via mail, så snart jeg har mulighed. Og det vil som oftest være indenfor 24 timer, med mindre jeg er på ferie. Øvelserne er herefter dine for altid.

 

få en GRATiS smagsprøve på en MiNDFULNESS MEDiTATiON her
BEiNGFUL SHOP meditationer, mindfulness, yoga, healing ONLiNE

 

Fokus på det du værdsætter – SELVOMSORGS meditation & ANGST-REDUKTiON’s øvelse:

meditation odense - meditation fyn - meditation online - meditation Skype - gratis meditation - lær at meditere fyn - lær at meditere odense - lær at meditere online
meditation odense - meditation fyn - meditation online - meditation Skype - gratis meditation - lær at meditere fyn - lær at meditere odense - lær at meditere online
Mindfulness Meditation Odense /Fyn - meditation odense - meditation fyn - meditation online - meditation Skype - gratis meditation - lær at meditere fyn - lær at meditere odense - lær at meditere online
VELDOKUMENTERET EFFEKT OVERFOR:

 

  • Stress
  • Udbrændthed
  • Angst
  • Uro
  • Nedtrykthed
  • Depression
  • Hjerte/kar
  • Forhøjet blodtryk
  • ADHD
  • Stress relaterede lidelser
  • Spiseforstyrrelser
  • Misbrug
  • Kroniske smerter
 
 
ANDRE POSiTiVE EFFEKTER:
  • Større bevidsthed
  • Øget nærvær
  • Større indre ro og
    hvilen i sig selv
  • Bedre evne til at takle
    livskriser
  • Bedre søvn
  • Bedre koncentration og
    evne til at holde fokus
  • Udvikler selvledelse
  • Bedre overblik
  • Øget kropsbevidsthed og
    sanselighed
  • Øget vedholdenhed og
    udholdenhed
  • Større tålmodighed
  • Mindsket reaktivitet fx
    vredesudbrud eller selvskade
  • Øget hukommelse
  • Bedre samarbejdsevner
  • Større empati
  • Beroligelse og afbalancering
    af nervesystemet
  • Balancering af hormonsystemet
  • Nedsat tankemylder
  • Positive følelser styrkes
  • Øget energi
  • Mere overskud
  • Øget selvforståelse
  • Udvikling af selvindsigt
  • Større dybde i livet
  • Bedre jordforbindelse –
    grounding
  • Udvikler integritet
  • Bevidsthed om vaner og
    reaktioner
  • Som del af behandling af
    spiseforstyrelser
  • Som led i vægttab
  • Dybere og bedre åndedræt
  • Styrkelse af immunforsvaret
  • Større selvværd
  • Mere robusthed
  • Bedre livskvalitet
få en GRATiS smagsprøve på en MiNDFULNESS MEDiTATiON her
BEiNGFUL SHOP meditationer, mindfulness, yoga, healing ONLiNE
meditation odense - meditation fyn - meditation online - meditation Skype - gratis meditation - lær at meditere fyn - lær at meditere odense - lær at meditere online

TESTiMONiALS

Det siger andre:

“Det er mere end 4 år siden at jeg tog mindfulness forløbet hos Cetrine, individuelt, i forbindelse med en stress sygemelding fra mit arbejde. Og jeg bruger stadig øvelserne fra programmet, dagligt – hvilket gør at jeg vedvarende udvikler mig – jeg har altid øvelser der virker, når jeg føler mig udfordret. Og jeg har kunnet komme tilbage til mit job – og trives i det nu – som tidligere stressede mig.

– 37-årig kvinde og TV journalist –

 

 

 

“Det er 7 måneder siden at jeg med stor og positiv effekt afsluttede 8-sessioners mindfulness-forløbet hos dig. Og når jeg her efterfølgende, er vedholdende i at få lavet øvelserne fra 8-sessioners mindfulness-programmet hos dig, har jeg ro i hovedet. Ikke ‘bare’ mens jeg laver øvelserne – men i mine hverdage, når jeg laver en øvelse fra dig dagligt. Det er bivirknings-fri medicin for min krop og mit sind og min væren og gøren i min hverdag, privat og på mit arbejde. Jeg hviler i mig selv – og min ellers automatiske tendes til bekymringstænkning, selv-bebrejdende tanker, drænende planlægnings-tanker, alarmberedskab, frygt og tvivl på mig selv og andre – er så stort set ikke til stede. Så det er, sagt på den selv-omsorgsfulde måde – som jeg også har lært af dig, ret dumt ikke at få lavet øvelserne, den 1/2 time om dagen du anbefaler. For det har en markant positiv virkning på mig – og som jeg kan forstå på rigtig mange andre – når man drager omsorg for sig selv via dine mindfulness-guidede øvelser, blot den 1/2 time dagligt. Af hensyn til min trivsel og andres, hvis de læser med her – burde jeg/vi ikke afskære os selv for dette daglige livskvalitets boost.”

– 24-årig mand og elektriker –

 

 

 

Jeg har en velsignet ro i min krop når jeg kommer fra dig <3″

– 46-årig kvinde og grafiker –

 

 

 

“Det er helt vildt godt det her. Jeg sanser og er til stede på en helt ny måde – efter bare 2 sessioner hos dig.
Jeg føler at min hjerne og min krop bliver resettet, med de øvelser du guider mig igennem. Jeg bliver dejlig rolig og afslappet i kroppen – og jeg ser pludseligt at træerne er grønne.
Jeg glæder mig til at skulle igang med de her øvelser derhjemme også. Det bliver rigtig godt, det her forløb.
Og de redskaber du gav mig til en bedre dialog med min kæreste, sidste gang, virker. Hun kan godt lide at jeg møder hende sådan.
Så jeg er en glad mand!”

– 36-årig mand, far og rejsemontør –

 

 

 

“Det er SÅ smart at jeg har øvelserne fra dig på min telefon – så jeg også kan lytte til dem i pauser og hverdagsaktiviteter i hverdagen – og når jer er ude at rejse.”

– 35-årig småbørns mor og leder i selvstændig virksomhed –

 

 

 

“Det her program er fantastisk. Allerede efter 2. mindfulness session hos Cetrine har jeg virkeligt håb og kan se at jeg kan få det bedre – af egen kraft – når blot jeg følger det velstrukturerede mindfulness-program, som Cetrine så fint bringer mig igennem. Jeg er glad og meget lettet. Jeg har oplevet at være stresset – så længe jeg kan huske tilbage. Og de seneste 6 år har jeg døjet med boulimi. Stress og spiseforstyrrelsen og min manglende evne til at kunne fokusere og koncentrere mig om mit studie, er især grunden til at jeg er startet i terapi hos Cetrine. Og 8-sessioners mindfulness-programmet er en del af terapien, sammen med hjemme-øvelser i mellem sessionerne – det er min medicin.”

– 20-årig kvinde og pædagogstuderende –

 

 

 

“De sidste 8 uger har sessionen med dig været højdepunktet i løbet af ugen, fordi jeg har mærket dén kæmpe forskel, det har gjort for mig at komme hos dig.
Du er et meget åbent og varmt menneske. Inden første session har jeg måske skammet mig lidt over mine problemer, men du har aldrig nogensinde fået mig til at føle, at jeg havde grund til det. Derimod har du været forstående og meget imødekommende over for dét, jeg har ønsket at arbejde med. Ligeledes har du fået mig til at indse, at det ikke er min egen skyld, at jeg handler, som jeg gør. Vi er alle underlagt mønstre, som vi har oplevet og stiftet bekendtskab med igennem livet. Ting, vi tager med os, fordi mor, far, ekskæreste osv. har handlet på en særlig måde. Du har fået mig til at forstå, at det er naturligt – men at der findes en løsning på problemet, hvis blot vi selv er villige til at arbejde med det. Du har altså på dén måde givet mig en helt anden indstilling til livet, og hvordan jeg kan være til i selskab med andre mennesker.
Jeg har haft en meget kort lunte og generelt været særligt sensitiv i mødet med andre mennesker – særligt dem, som har været tæt på mig. Jeg har været mistroisk og jaloux, og jeg har været meget dømmende over for mig selv. Derudover har jeg haft problemer med at leve i nuet og turde at være glad. Dårlige tanker har styret min hverdag, og jeg har derfor været lidt depressiv. Jeg har generelt levet mit liv på andres betingelser og ikke haft øje for, hvad der har været bedst for mig selv.
Ved hjælp af meditation, yogaøvelser, åndedrætsøvelser og samtaler med dig har jeg fået opbygget en indre ro, som gør mig i stand til at tackle mine problemer. Du har vist mig, at der er to veje at vælge imellem – den korte og nemme vej, hvor man ikke behøver at tænke på konsekvenserne af ens egne handlinger og ord. Og den knap så oplagte vej, hvor man reflekterer i problemsituationen og reagerer derefter. Ved hjælp af mindfulness kan man træne sin hjerne til at vælge den ikke så oplagte – men fornuftige vej. Mindfulness har gjort mig meget bevidst omkring mig selv, mine følelser, tanker og behov. Først når du er i kontakt med dig selv, kan du vælge, hvor meget ydre faktorer og indre tanker skal styre dig selv og dit liv.
Jeg har genfundet mit normale positive jeg, og dårlige tanker erstattes nu nemmere med positive. Mindfulness er simpelt men effektivt, og jeg synes oprigtigt, at alle mennesker vil have gavn af det.
Mindfulness og du har givet mig lysten til at lære mig selv bedre at kende, og vigtigst af alt: Det har givet mig lysten til at leve mit liv på mine betingelser. Jeg er dig evigt taknemmelig – og jeg er mig selv evigt taknemmelig for at have kontaktet dig og været vedholdende med min træning.
STORT knus til dig, Cetrine 
Varme hilsner, Katrine”

– 24-årig universitetsstuderende –

 

 

 

“Jeg er simpelthen så glad for forløbet her hos dig. Både jeg og min familie synes det er helt fantastisk, hvad der er sket med mig i løbet af de 8 uger jeg har gået hos dig.
Jeg forstår ikke at det her ikke er langt mere udbredt, som medicin – end det lægerne udskriver!

Jeg opsøgte Cetrine, p.g.a. stress, angst p.g.a. en blodprop og for at komme ud af lykkepiller, som jeg havde fået gennem min læge, mod angst og depression.
Jeg har på dette 8 ugers individuelle mindfulness-forløb hos Cetrine opnået (på en livskvalitets-skala fra 0 – 10) at trappe ud af lykkepillerne, og at komme ud af den ligegyldighed jeg oplevede. Jeg har her rykket mig fra 2- 7, på en skala fra 0 – 10 i livskvalitet.
Mine evner til at håndtere og dæmpe angst og sygdomsangst er gået fra 1, da jeg startede hos Cetrine til nu at være helt oppe på 8.
Mine evner til at håndtere stress er gået fra 3 til 6.
Min lydfølsomhed, som gjorde mig træt, har rykket sig fra 1 til 10.
I det at mærke og sætte mine grænser har jeg rykket mig fra 2 til 9.
I det at dæmpe min pligtopfyldenhed, som dræner mig, er jeg gået fra 0 til 9 i evnen til at mestre at passe bedre på mig selv.
I det at blive bedre til at have fokus på mig selv (jeg har en tendens til at fokusere mere på at tilfredsstille andre, end mig selv) her har jeg rykket mig fra 4 til 6
I det at skrue ned for præstation, har jeg rykket mig fra 0 til 7.
I det at opnå indre ro, har jeg rykket mig fra 0 til 8.
I det at forebygge depression, oplever jeg at være gået fra 3 til 6.
Og min koncentration er rykket fra 0 til 8.
Tak for et virkeligt godt forløb det har så sandelig ‘sparket’ mig i den rigtige retning – du er virkelig dygtig. Jeg er virkelig glad for at have lært dig at kende. Og jeg synes det var helt trist at skulle sige farvel.”

– 30-årig bankmand og far –

 

 

 

“Jeg startede i terapi og 8 sessioners mindfulness forløb hos Cetrine for 4 måneder siden. Og jeg er oprigtigt meget positivt overrasket og imponeret over den forandring der er sket med mig og mine relationer, på den korte tid.
Her er den måling og status, som vi lavede inde hos Cetrine, da vi nåede til den 8. mindfulness session, på de punkter jeg havde brug for og ønskede at ændre på, da vi startede forløbet (Min oplevelse af livskvalitet, målt på en skala fra 0 – 10, hvor 0 = værst tænkelig tilstand og 10 = bedst tænkelige oplevelse af livskvalitet):
– Blive bedre til at kunne komme hjem til mig selv og være alene (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – ved slutning af forløbet: 9 – 10)
– Få mere ro i hovedet (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 1 – ved slutning af forløbet: 10)
– Dæmpe min rastløshed (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – ved slutning af forløbet: 8 – 9, min bevidsthed om rastløsheden – og hvordan jeg kan forstå den og håndtere den hensigtsmæssigt – er markant øget)
– Forebygge depression (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – ved slutning af forløbet: 10)
– Selvværd (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – 4 – ved slutning af forløbet: 9)
– Øge min tro på at nogen vil mig: (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 4 – ved slutning af forløbet: 10)
– Blive bedre til at håndtere mit temperament hensigtsmæssigt (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 4 – ved slutning af forløbet: 8 -9, hvor jeg har fået øget bevidsthed om, hvordan jeg håndterer mit temperament hensigtsmæssigt)
– Være mindre ked af det (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2, var ofte ked af det, og oplevede lange aftener alene, som jeg havde svært ved at udholde at være i – ved slutning af forløbet: 9 -10, hvor jeg er rolig og fattet – og nyder tid alene med mig selv)
– Elske mig selv (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – 3 – ved slutning af forløbet: 9 – 10)
– Finde mening med mit liv (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – 4 – ved slutning af forløbet: 8 – 9)
– Øget bevidsthed om, hvem er jeg? (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 4 – ved slutning af forløbet: 8)
– Mærke glæde – også, når jeg er alene (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 -3 – ved slutning af forløbet: 9)
– Føle at jeg er god nok (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – 3 – ved slutning af forløbet: 9)
– Accept af mig som jeg er (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – 3 – ved slutning af forløbet: 9)
– Reducere tanker om, hvad andre tænker (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – 3 – ved slutning af forløbet: 10 – Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har tænkt sådanne tanker!)
– Blive bedre til at finde ro i og med mig selv (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 1 – ved slutning af forløbet: 10)
– Dæmpe tanker der kører i ring (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – ved slutning af forløbet: 10)
– Øge mit velbefindende ved at være alene (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 1 – 2 (havde stor uro, angst og ubehag ved at være alene) – ved slutning af forløbet: 10. Jeg har fået det rigtig fint med at være alene, jeg nyder det lige frem – og jeg har naturligt brug for det, nogen gange.)
– Reducere grublerier og ‘Hvorfor ..?’ bekymrings-tanker: (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – ved slutning af forløbet: 10)
– Have en tillid til at: ‘Jeg skal nok nå det hele.’ (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – ved slutning af forløbet: 10)
– Acceptere at være mig selv (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 2 – ved slutning af forløbet: 10)
– Fokus på at værdsætte det der er at værdsætte (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 3 – ved slutning af forløbet: 10)
– Hvile i mig selv (oplevet livskvalitet, på dette område, ved start på forløbet: 1 – ved slutning af forløbet: 10).”

– 25-årig mand og studerende –